Betegségem,életem.

Sziasztok! Ez a blog egy ritka betegségről szól, amit én is megkaptam. Ha bárki, aki olvassa ezt a blogot, érdekes részleteket tudhat meg rólam, betegségemről.

Friss topikok

  • deklerb: Kedves Blogtulajdonos! Egészséggel kapcsolatos blogunk hasonló témakört dolgoz fel, mint az Öné. ... (2009.01.14. 22:39) Bocs
  • Dóri: hááát igen majdnem meghaltunk xD xD a 3. fokú égési sérülés azért nem semmi ;D még szerencse h nem... (2008.07.25. 16:45) Mai történések.
  • Dóri: hát igen de végül sikerült meggyőznie betettük a jobarátokat xD ÉS MÁR A NYAKAM SEM FÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... (2008.07.20. 22:14) Egy nap átugorva.
  • Dóri: nagyon örülünk neki :D hassssználd egészséggggel :D :D (2008.07.18. 21:42) ...
  • Eszti: jó a blog!!! meg amugy is: (2008.07.17. 21:52) Hűha.

Linkblog

HTML

Első bejegyzésem. Önéletrajz. Indul a blog.

2008.07.15. 16:03 | BenJi | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Szabó Benjáminnak hívnak. Debreceni diák vagyok. 14 éves.

 

A betegségem (osteomyelitis subacuta) kb. 3 éve kezdődött. Régen jártam cselgáncs-ra (judo), ahol valószínüleg megrepedt a kulcscsontom, miután egy lány rosszul dobott. Kissé komikus. Eközben a jobb lábam nagylábujjkörme benőtt és az orvos, akire rábíztuk a körmömet elszúrta, mert nem vetette,vette le. Ez volt az első rossz döntés a 3 évben. Hiába tettünk rá dunsztkötést nem javult. Majd miután fájlaltam a jobb vállamat, édesapám elvitt egy MRI vizsgálatra. Ott kiderült, hogy egy ritak betegséget kaptam el. Mivel ez ritka értelemszerűen nem volt minden 2. orvosnak tapasztalata benne. MIután egy pesti orvos diagnosztizálta a betegségemet, közös megállapodás után úgy döntöttek a szüleim, orvosaim, hogy meg kell műteni. Az első műtét Debrecenben történt. Ez csak egy biopsziának nevezett beavatkozás volt. De én érthetően nagyon félltem. A 2 orvos nem küldött el valamit, ami létfontosságú lett volna. A műtét után kb. 3 nappal, 1 hétig 39, 5 körül volt a lázam. <----- szepszis... Az ezutáni időszakra nem igazán emlékszem. A következő foszlány, amire emlékszem az az, hogy év végére megint elkezdett fájni a vállam. Ezek után műtöttek meg másodszorra, de ezúttal egy remek szakember keze alatt. 2 órás műtét volt. Viszonylag nagy műtét.

Kb. egy hónapja megint elkezdett fájni, s felmentünk a Pestre, az orvoshoz. Ő vacillált, hogy kell e műtát, de hála istennek nem kell. 4 hete infúzós kezelést kapok. A gyógyszer neve : fluxoxacillin.

 

Az eddigi gyógyszereim, amiket szedtem:

  • dalacin
  • cifloxin
  • sumetrolim
  • rifamed
  • sumamed
  • fluxoxacillin

Ennyi volt, amit kell hogy tudjatok. a következő bejegyzés holnapra lesz kész.

Üdvözlettel:

Szabó Benjámin

Benji

 

Címkék: első betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://osteomyelitis.blog.hu/api/trackback/id/tr88569480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása